Woensdag bij de Prenatal een buikband gekocht die ondersteuning zou moeten geven als je een heeele dikke buik al hebt. Nou heb ik die nog lang niet, maar een beetje extra ondersteuning tijdens het lopen is nooit weg dacht ik maar. Een beetje zwangere vrouw loopt al niet meer hard als ze 17 weken heen is. Ik voel me dus ook een hele stoere vrouw.
Donderdag maar de buikband om en gaan met die banaan. De zomertijd is weer begonnen dus dat betekend dat het tot 20.15/20.30 uur nog licht is. En dat betekent weer Groene Ster... Direct een rondje achter de camping langs. In mijn beleving was dit rondje veel langer als dat ik nu ervaarde. Zou het komen door mijn fantastische conditie van het afgelopen jaar/seizoen? Super voorseizoen met dikke PR's en een najaar met een marathon? Zou het zich nu pas uitbetalen? Denk het wel... :-) Het laat zich natuurlijk al raden, het lopen ging prima! Heb me heerlijk vermaakt en kwam tevreden weer bij de sporthal aan. Onderweg vragen nog steeds veel mensen (met name mannen) of het lopen nog wel lekker voelt, of het niet teveel klotst!?! Nou ja zeg, beetje kennis van de anatomie leert dat er meer baby-massa in zit als dat er vruchtwater is in mijn buik... Nee natuurlijk klotst het niet, de baby slaapt lekker!!
Zaterdag met Martha afgesproken om een rondje te lopen vanaf mijn huis. 11 kilometer volbracht, zij het dat ik me er makkelijker bij voelde als Martha geloof ik. Ik heb heerlijk gelopen en was niet stuk. Voldaan en stoer dat ik weer heerlijk loop. En afstanden die de meeste mensen niet zomaar kunnen volbrengen.... Die moeten daar hele clinics van 12 weken voor volgen hihihihi... Nou ikke lekker niet meer!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten