zaterdag 3 april 2010

En warempel, ditmaal een goede week. Tis wel vreemd, de ene week wel en de andere week niet, zou hier ook een repeterende vorm in zitten? Nou ja, ik bekijk het maar positief, weer een lekkere week gehad! Dinsdag met de Middengroep olv Atte meegelopen. Mooi rustig, niet te gek het eerste half uur. Ik moet nu namelijk wat langer loslopen als voorheen, ik ben pas op mn best als ik er een kilometer of 4 op heb zitten. En voordat je daar bent op een dinsdagtraining, ben je al begonnen aan het programma. Het liep lekker, 200 meters op tempo en 200 meters op sukkeldrafje rust nemen. En dat 5 keer. In het begin leek het saai maar dat viel wel mee. Je kunt vrij snel aftellen naar het einde. Daarna nog 4 keer 100 meters op tempo en 100 meters op rustig. Ging ook prima. Ok, Martha en ik hebben 1 rondje gesmokkeld, de rest heeft er 5 gelopen, niet doorvertellen!
Woensdag bij de Prenatal een buikband gekocht die ondersteuning zou moeten geven als je een heeele dikke buik al hebt. Nou heb ik die nog lang niet, maar een beetje extra ondersteuning tijdens het lopen is nooit weg dacht ik maar. Een beetje zwangere vrouw loopt al niet meer hard als ze 17 weken heen is. Ik voel me dus ook een hele stoere vrouw.
Donderdag maar de buikband om en gaan met die banaan. De zomertijd is weer begonnen dus dat betekend dat het tot 20.15/20.30 uur nog licht is. En dat betekent weer Groene Ster... Direct een rondje achter de camping langs. In mijn beleving was dit rondje veel langer als dat ik nu ervaarde. Zou het komen door mijn fantastische conditie van het afgelopen jaar/seizoen? Super voorseizoen met dikke PR's en een najaar met een marathon? Zou het zich nu pas uitbetalen? Denk het wel... :-) Het laat zich natuurlijk al raden, het lopen ging prima! Heb me heerlijk vermaakt en kwam tevreden weer bij de sporthal aan. Onderweg vragen nog steeds veel mensen (met name mannen) of het lopen nog wel lekker voelt, of het niet teveel klotst!?! Nou ja zeg, beetje kennis van de anatomie leert dat er meer baby-massa in zit als dat er vruchtwater is in mijn buik... Nee natuurlijk klotst het niet, de baby slaapt lekker!!
Zaterdag met Martha afgesproken om een rondje te lopen vanaf mijn huis. 11 kilometer volbracht, zij het dat ik me er makkelijker bij voelde als Martha geloof ik. Ik heb heerlijk gelopen en was niet stuk. Voldaan en stoer dat ik weer heerlijk loop. En afstanden die de meeste mensen niet zomaar kunnen volbrengen.... Die moeten daar hele clinics van 12 weken voor volgen hihihihi... Nou ikke lekker niet meer!
Maandag 2e Paasdag zal ik weer een stukkie (denk een km of 12) en dinsdag zal ik ook weer voor mezelf lopen. Neem afscheid van Atte zijn groep, ook omdat het tijdstip naar 19.00 uur gaat. Ik wil om 18.30 uur blijven lopen en probeer na de bevalling weer terug te komen in de Gevorderden groep en uiteindelijk weer in de Prestatiegroep bij GJ en al mijn andere lieve maatjes die ik vreselijk mis!!!Nog een jaartje volhouden en ik ben er weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten