zaterdag 10 april 2010

Vandaag de Condensloop, elk jaar weer een heerlijk evenement waar ik altijd probeer bij te zijn. Hetzij als deelnemer of als toeschouwer. Vorige jaar een superloop gelopen, mijn dikste PR ooit op de halve... 1.47.nogwat!! Wat was ik blij, nog steeds trouwens! Samen met mijn lieve maatjes gelopen en bij de finish.. een emotionele Roelof... Zal nog wel even duren voordat ik die weer verbreek. Maar het zal gebeuren!! Ooit... :-)
Vandaag de 9,5km voor mij, had begin dit jaar in het hoofd om hier weer te knallen. Niet wetende dat ik zwanger was. Ach, sommige dingen lopen nu eenmaal anders in het leven. Afgelopen donderdag heerlijk gelopen tijdens de jubileumloop van GJ. Precies 10km gelopen, net niet binnen het uur. En volgens Donald heb ik zelfs super gelopen! Was na die tijd wel heel moe en had vrijdag wel veel last tijdens het opstaan en lopen. Maar komt ook mede door de hakken die ik droeg op mn werk. Toen ik die thuis uitdeed was de pijn ook zo maar verdwenen, nu geen last meer. Dus... we gaan weer lopen vandaag!! Hopelijk wordt het een leuk feestje!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten