vrijdag 26 maart 2010

"En wat voor vorm ben ik in... Het gaat voortreffelijk! Het kost me weinig moeite en kan zo met de rest meelopen..."
Dat is natuurlijk de goden verzoeken!! Het ging helemaal niet deze week! Dinsdag ging het weer niet lekker en donderdag al helemaal niet. Ik kan even niet meekomen en ben langzaam en kan niet op gang komen.... En het ging zo leuk... :-(
Maar ik geef nog niet op, ik blijf proberen. Van donderdag heb ik wat last nog vandaag maar als dat over is (ik hoop morgen) dan probeer ik weer even te lopen voor mezelf. Ik wil nog niet opgeven, ik wil blijven lopen. Wat moet ik anders doen om mijn energie kwijt te kunnen? Zwemmen of krachttraining? Zal dan meer een cardio-workout worden om fit te blijven. Ach, ik zie wel, eerst maar weer eens proberen of ik nog voor mezelf kan lopen. Bij de Loopgroep red ik het even niet. Geen schande, tis niet voor niks. Ik kom in januari 2011 wel weer terug! Zal ik dan weer pogen mn oude groepje weer bij te benen, daar hoor ik tenslotte! Heb er nu al zin in...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten