En wat voor vorm ben ik in... Het gaat voortreffelijk! Het kost me weinig moeite en kan zo met de rest meelopen. De training van dinsdag ging wat minder maar dat kwam meer door een (te) volle maag als door de groeiende buik geloof ik. Ik ben er wel achter dat ik kleinere hoeveelheden moet eten want ik zit gauw vol. En dat is het ergste niet, maar het voelt helemaal niet lekker!! Was dus dinsdag niet helemaal goed uitgekiend. Maar donderdag ging het weer heel goed, een heerlijke duurloop gedaan met de middengroep. 11 kilometer nog even gelopen.
Mijn voornemen om naar Dokkum te gaan voor de Bonifatiusloop heb ik laten varen omdat het ook qua tijd niet zo heeeel goed uitkwam thuis, het kon allemaal net, maar dan moest ik me wel heel erg haasten. In plaats daarvan heb ik met de Clinics HM meegelopen, rondje Wyns. In de wind. En in de regen. Bah, het weer was niet al te fijn. Maar goed, er zat wel weer veel zuurstof ik de lucht. Het lopen ging prima en Dominicus dacht goed om me. Maar aan het einde was ik er ook wel klaar mee, net als een paar andere dames geloof ik. 14 kilometer in de benen. Snel naar huis en onder de warme douche, daar knapt een mens van op. Een broodje eten en direct door naar het voetbalveld waar Rik moest spelen. Goed warm aangekleed nog in de harde wind gestaan. Op het einde van de dag was de stijfheid in mijn onderlichaam verdwenen, nergens meer last van. Zondag rust gehouden en gister nog even naar de sportschool geweest. Moest een nieuwe oefening doen als variatie op de lunches, en stabiliteit natuurlijk! Merkte wel dat ik nog wat zware benen had. Ben ook maar niet tot het uiterste gegaan, anders heb ik er vanavond zo'n last van.
Al met al een heerlijke loopweek!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten