maandag 15 maart 2010

Het lijkt wel alsof ik na de Midwintermarathon mezelf weer gevonden heb wat lopen betreft! Ik loop keurig de trainingen af en laat mezelf en anderen verbaasd staan hoe het gaat. Ik voel me in vorm! Heb sinds de MWM 1x gespijbeld op zaterdag, maar verder heb ik heerlijk de trainingen gedaan. Mooie tempo's op dinsdag en pittige versnellingen op donderdag.... Het gaat lekker!
Gister de Merenloop in Grou. Leuk evenement, heb even mogen proeven aan het onverhard lopen, gelukkig niet te lang (ongeveer 100 meter?) en daarna gauw weer verder over het asfalt. Er stond een stevige wind, onder het aquaduct door was het de terugweg even aanpoten. Daarna op het pad langs het kanaal weer even op adem komen, maar wel zonder te verslappen. Keurig mijn tempo van 10,7km/uur vastgehouden. Voordat ik het wist stond de boog voor 500 meter al in het vizier. Makkie!! De finish had wel wat een Ameland gevoel, knusse straatjes, mooi pleintje met ontvangst na de finish. Lekker smûk. Heerlijk gelopen is dan ook de conclusie. Voel me goed, had de 14km ook wel kunnen lopen. Ahum....
Laten we zo doorgaan de komende weken, van een groeiende buik voel ik tijdens het lopen nog niets. Deze week de trainingen en zaterdag staat de Bonifatiusloop in Dokkum op het programma. We shall see!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten