maandag 22 februari 2010

Gisteren heerlijk gelopen in Apeldoorn. Van te voren voor mezelf al beslist dat dit de laatste lange afstand zal zijn voor de bevalling. Langer lopen is beslist niet verstandig, beter wat vaker en korter dan lange duurlopen. Ik voelde me sterk, vooral in mijn benen. Had ook geen centje pijn, zowel conditioneel als in de spieren. Voelde alleen de spieren rond mijn schaamstreek wat trekken, waarschijnlijk de banden die opgerekt worden. Vooral na het lopen had ik pijn. Een stijf gevoel als ik ging (ver-)zitten. Vanacht heerlijk geslapen en vanochtend nergens meer last van. Goed gedaan dus!!
Nog even voor de statistieken:

Uitslagen Marathon 2010 Dames Hollander techniek Minimarathon
NR Naam Vereniging Bruto Tijd Netto Tijd
313 Froukje Bijma-Striesenou Loopgroep Leeuwarden 1:52:24 1:51:58

Geen opmerkingen:

Een reactie posten