dinsdag 5 januari 2010

En vandaag alweer sneeuw. Ik vind sneeuw leuk maar nu komt er van hardlopen niet zoveel. Zaterdag wel gelopen maar het geplande loopje ging niet door. En vandaag kan de Nieuwjaarsloop van de Loopgroep ook niet doorgaan vanwege sneeuw en gladheid. Jammer hoor, ben juist weer in de mood om lekker te gaan trainen. Zit eigenlijk in mijn tweede trainingsweek maar het tot nu toe weinig kunnen doen. We zien donderdag wel weer, eventueel kan ik dan nog even voor mezelf lopen als het trainen bij de Loopgroep niet doorgaat. Morgen nog even naar de sportmasseur om mijn bovenbenen onderhanden te nemen. Waren gisteren nog wel gevoelig na de training van zaterdag. Ben niet meer zo gewend te lopen... :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten