zaterdag 2 januari 2010
Vandaag weer eens gelopen.... Ondanks de sneeuw toch maar gegaan, ik had het al zo lang uitgesteld. Vakantie, film, zwembadtraining, boodschappen en werkende man. Elke avond deze week had ik wel een excuus. Vandaag zou het dan zo ver zijn, ik wilde naar de Nieuwjaarsloop georginseerd door SC Berlicum. Mark zou meerijden dus ik kon er niet meer onderuit. Maar... rond het middaguur begon het te sneeuwen, niet hard maar wel gestaag. Mijn besluit stond vast. Eerst omkleden en dan pas kijken of het wel doorging. En nee, het ging niet door. Sneeuw op het parcours en daardoor glad. Dan maar zelf een rondje en ben ook daadwerkelijk de deur uit gegaan. Had in mijn hoofd om een rondje Zuiderburen te doen maar eenmaal onderweg besloot ik om toch ook maar Goutum erbij te pakken. Tenslotte had ik in Berlicum ook een 10 zullen gaan lopen. Heb lekker gelopen in de sneeuw, het was niet echt heel erg koud. Alleen hier en daar wat opgevroren sneeuw. Verder ging het prima. Kon het merken dat ik drie weken niet gelopen had. Wat stijf en stram en hijgend als een postpaard. Maar goed, ik pak de draad weer op en dit was de eerste stap.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten