woensdag 2 december 2009

Gister was het de Sinterklaasloop van de Loopgroep. Elk jaar weer zie ik er tegen op. Staat me toch op één of andere manier tegen. Iets gemaakt gezelligs. Maar ben toch maar gegaan, omdat ik weet dat ik dan loop en omdat ik ook weet dat als ik niet ga, ik helemaal niet zal lopen die avond. Heel rustig aan de warming-up meegedaan bij Atte. Lekker loslopen en alle spieren warm maken. Atte besteed veel aandacht aan de afstand en benadrukt dat we vooral lekker moeten gaan lopen, geen gestresst gedoe. Ik krijg nog een speciaal woordje mee dat ik vooral moet proberen het leuk te vinden en ontspannen moet proberen te lopen. Ik heb besloten dat ik bij Martha blijf. Geloof dat zij dat ook wel plezierig vindt. Rustig lopen we, af en toe wat keuvelend. En warempel, Martha wil nog niet opgeven en trekt nog een stukje door. Uiteindelijk snijden we een stukje af maar komen wel op een kilometer of 6 tot 6,5. Vooral Martha is erg tevreden en blij. Geeft aan dat ik haar vooral mentaal gecoacht heb. Heerlijk dankbaar gevoel geeft me dat. Heb ik het dus toch zo zwaar nog niet dat ik een ander van dienst kan zijn. Hopelijk komen we er samen wat doorheen.

Vandaag overdag laat het positieve gevoel wat ik van gister heb me nog niet los. Op het werk kan ik me goed concentreren en krijg ik een tevreden gevoel over wat ik gedaan heb en wat ik nu doe. Na het werk naar de sportmasseur geweest bij Spectrum. Ook een inspirerende en motiverende omgeving met aardige mensen. Dit keer de rug onderhanden laten nemen, vooral de onderrug. Die voelde wat stijf en zwaar. Moet goed mijn rug en buikspieren blijven trainen, vooral de rugspieren zijn zwak en doen me snel zeer. Na de massage nog een smeersel op mn rug gekregen, Biofreeze. Een nieuw goedje, volgens mij gebruikt Folkert het ook. Een smeerseltje voor na de inspanning wel te verstaan. Voelt goed, eerst een koude gevoel en daarna warmt het op en geeft het een behaaglijk gevoel. Ideaal voor vermoeide en pijnlijke spieren. Voelt beter aan als Perskindol.

Al met al vandaag een fijne dag, extra motivatie weer erbij gekregen. Op naar de volgende dag!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten