maandag 4 oktober 2010

Vandaag voor het eerst weer in de sportschool geweest! Wel weer lekker om goed bezig te zijn. Wat ik gedaan heb stelt misschien nog niet eens zo heel veel voor, maar ik heb de stap genomen en ben weer bezig. Nu verder uitbouwen en de conditie en spieren weer opbouwen. Het voelt in ieder geval allemaal een stuk beter als na Rik zijn geboorte, merk dat ik beter in conditie ben. Het begin is weer gemaakt!
Hopelijk kan ik ook het lopen weer snel oppaken, ik heb er enorm veel zin in. Ik zie mezelf alweer wedstrijden lopen, natuurlijk met een beresterke conditie en sterk en strak lijf.... Hmm, dat zal nog wel niet, even realistisch blijven. De komende weken zal ik aan mijn conditie werken en hopelijk na het weekend Amsterdam (om de marathonlopers te supporteren) kan ik weer beginnen met een beginnersschema. En dan... Ameland here I come! Ik heb me al ingeschreven om op Ameland de 10K te lopen. Of wellicht de 5K, kan altijd nog gewijzigd worden. Maar ik heb een startbewijs, dus ik zal er zijn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten