maandag 22 november 2010

Wat een trainingsweek, ik ben trots op mezelf!
Afgelopen maandag een fikse krachttraining gevolgd met nadruk op core-stability. Poeh, dat is wel weer werken hoor. Dinsdag was het de dag van duurtraining in de sportschool. 12' roeien, fietsen en crosstrainer. Inclusief warming-up ben je gauw een kwartier bezig op zo'n apparaat. Ook al is het saai, (de minuten gaan echt niet sneller als je steeds op je dashbordje kijkt maar dat zit er nou eenmaal in...) het geeft wel voldoening. En zweet.
Woensdag had ik rust en donderdagavond een duurloop van wel 35'. Zag er al een berg tegenop. 35' achter elkaar hardlopen, kon ik dat al wel? Het antwoord was JA, natuurlijk wel! Het ging gemakkelijk en mijn rondje was precies rond op 36'. Weer een gevoel van voldoening!
Vrijdag rust, ben naar de sportmasseur geweest en een etentje bij de wok-chinees Jasmin Garden. Daarna nog even naar Intermezzo, het was al gauw 01.00 uur!! Pffft, dan ook nog een voeding om 04.30 uur 's nachts... Gelukkig mocht ik van de mannen uitslapen tot 10.00 uur. Maar toen was er ook ineens haast want er moesten ski's en -schoenen gehuurd worden. Haastig ontbijt in de auto, daar ging mijn geplande ochtendtraining... Deze zondagmiddag maar ingehaald, mooi weer, koud en helder. 8'-8'-6'-6' stond er op het programma en het ging heel soepel. Appeltje eitje om zo maar eens uit te drukken...
Al met al weer een week dichterbij Ameland. Het loopt voorspoedig, het uitlopen van de 10km komt steeds dichterbij. Ongeloofelijk dat ik dat al weer kan, ik sta versteld van mezelf. Maar ik blijf ook nuchter, het gaat om het uitlopen, niet om de tijd. Dat komt later in het seizoen wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten