De eerste stappen in 2011 zijn weer gezet. Heb op de loopband gestaan om mijn knie te testen. Ik was er niet zeker van afgelopen weekend dat hij het zou houden. Was bijna een beetje bang om hem weer te belasten. Eerst even de spieren warm laten worden en dan op de band. 5*1' op een heel rustig tempo...
Heb geen directe reactie van de spieren, morgen zal ik nog een serie van 10*1' en dan is het afwachten of ik donderdag mijn schema weer oppakken kan... Op naar Apeldoorn!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten