De eerste stappen zijn nu ook buiten gezet, in plaats van op de loopband. Joop had me uitgenodigd om een keertje mee te trainen met de mensen van de loopgroep van Proloog. Aanvang 15.30 uur in Julianapark. Leek me wel wat aangezien ik nog niet de moed had gevonden om alleen op pad te gaan in deze waterkou. Maar vanuit een warme auto een verkenningsrondje in het park... Bibber-koud!!!
En ach, eenmaal een beetje fatsoenlijk aan het lopen dan is het zo maar warm. Was een leuke, gevarieerde training. Wat inlopen, loopscholing, tweetallen lopen en een 5* rondje van 445 meter door het park. Leuk om weer eens te doen. Als je voor jezelf loopt blijft het toch vaak bij een duurloopje. Dit gaf weer wat variatie. En kon even uitproberen wat ik al weer kan. En dat voelt weer een partij goed!!! Mijn knie heb ik niet gevoeld tijdens de training. Nu voel ik tijdens het traplopen wel heel voorzichtig iets, maar niet zoveel pijn dat ik me ongerust moet maken. Blijf ik vanavond gewoon beneden. Is niet erg, daar staat de tv...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten