- vrijdag de Kollumerkatloop gedaan, 6,4km en 34:46
- dik onder de pijnstillers (Ibuprofen wel te verstaan en niet weing)
- beetje weerstand wat ik nog had finaal eruit gelopen
- GPS-horloge kwijtgeraakt (ding heeft geen pootjes dus rara??)
- wat had ik gelopen als ik niet ziek was geweest???
Geen opmerkingen:
Een reactie posten