zondag 1 mei 2011

Even een update:
  • vrijdag de Kollumerkatloop gedaan, 6,4km en 34:46
  • dik onder de pijnstillers (Ibuprofen wel te verstaan en niet weing)
  • beetje weerstand wat ik nog had finaal eruit gelopen
  • GPS-horloge kwijtgeraakt (ding heeft geen pootjes dus rara??)
  • wat had ik gelopen als ik niet ziek was geweest???
Boeit nu allemaal even niet, ik ben nu nog steeds ziek... Klote maar tis niet anders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten