Deze week al weer lekker mijn kilometers kunnen maken. Ook de snelheid was van de partij. Zaterdagochtend een heerlijke duurloop gedaan, heel rustig op 8,5-9km/uur. Een uur en 10 minuten onderweg geweest. Tevreden gevoel over. Zondag was een dag om snel te vergeten, niet gelopen.
Maandag een fikse krachttraining gevolgd, gelukkig zonder spierpijn de dagen er na. Veel oefeningen gedaan en me behoorlijk uitgeleefd (en gezweet). Dinsdagavond nog een kort stukje gelopen want de kinderen lagen alleen thuis. Wel even er uit geweest, een dikke 42 minuten gelopen. Met licht weg en in donker weer terug, mooi het donker zien invallen. Heerlijk gelopen.
Vanmiddag op de baan getraind, 10*300 meter. De eerste ging iets te snel (1:23) en de 2e tot en met de 10e gingen in een prima 1:28 (meestal, soms een uitschieter naar beneden). Toch goed voor een snelheid van gemiddeld 12,9km/uur! Heb goed en lekker gelopen. Het werd zelfs al warm, de lange mouwen ondertussen maar uitgetrokken. Morgen rust en zaterdag zal ik weer rustig hobbelen, dit keer voor ongeveer 80 minuten.
Ik ben weer lekker bezig al zeg ik het zelf!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten