Na een 5-tal trainingen is het weer eens tijd de balans op te maken, gaat de halve mij lukken of niet? Ondertussen moet er ook nog ergens een 10EM gelopen worden tijdens de DtDloop, maar hoofddoel is nog steeds de HM Köln. Vanaf 12 augustus ben ik weer aan het trainen. Eerst even twee keer voor mezelf, een 8,5 en een 5km. De week daarop de overstap gemaakt naar de Loopgroep, bij de Middengroep van Atte. Een 8 en een 10,7km waren het resultaat van twee heerlijke trainingen. Goed gelopen en niet tot in de uitputtingsfase. Vandaag zou ik weer maar ik kon niet op tijd zijn. Dan zelf maar even een rondje gelopen, kwam uit op 8,8km.
Donderdag lukt het me niet om te trainen want dan ben ik jarig en krijg ik visite. Zaterdagochtend is het plan. Ik zal dan proberen een 12km te lopen. Als dat goed gaat dan zet ik door, dan gaat de 10EM en zelfs de HM mij lukken. Vandaag had ik nog wel even verder kunnen lopen, dus de verwachtingen voor zaterdag zijn goed... Op naar donderdag en zaterdag!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten