donderdag 11 augustus 2011

Van plan A naar plan B naar plan C... Zo valt mijn voorbereiding voor de halve marathon van Keulen kort samen te vatten. Was het eerst de bedoeling om een PR te lopen (onder de 1:47:00), het werd al gauw een verwachte eindtijd van zo rond de 1:50:00-1:52:00. En nu, na mijn vakantie in Zwitserland is het plan C geworden: lekker uitlopen en genieten van de omgeving. Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Heb in de week voor mijn vakantie nog wel wat kunnen lopen, zo'n drie keer rond de 6km. Meer zat er even niet in. De benen wilden wel maar mijn hoofd niet. Op de plek van bestemming in Zwitserland was het niet ideaal om te lopen (1.000 hoogtemeters en steile wegen/weggetjes) en tot overmaat van ramp stootte ik ook nog eens ongelukkig met mijn scheenbeen tegen een rotsblok. Dik en blauw werd het scheenbeen. Maar weer rust nemen en niet wandelen, laat staan rennen. In de laatste vakantieweek had ik wel wat kunnen lopen maar toch is het er niet van gekomen. Ik had me denk ik al neergelegd bij de uitvoering van plan C, laat dan ook maar even.
Ik zie wel hoe het de komende weken gaat, of de zin en energie komt....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten