2011 is van start en hoe! Blijde en droevige dingen komen elkaar tegen bij het lopen. Op zaterdagochtend 8 januari heeft een medeloper van de Loopgroep een hartstilstand gekregen tijdens de training. Maandag 10 januari is deze persoon overleden. Dit nieuws slaat dan in als een bom bij de Loopgroep. Ook al ken ik deze man niet heel erg goed, het is verschrikkelijk dat je zo een lid van je vereniging moet verliezen, tijdens het uitoefenen van de gezamenlijke hobby. Aebe Pronk, rust in vrede...
Maar ook mooie dingen komen voorbij. Op de training dat de mededeling gedaan werd dat Aebe overleden is heb ik voor het eerst weer meegetraind als volwaardig loper. Voor mij een hele blijde gebeurtenis, na 9 maanden weer trainen bij mijn eigen cluppie en sinds anderhalf jaar weer in mijn eigen groep. De toppers van de Loopgroep, het hoogste niveau wat je bij ons lopen kunt. En ik mag daar weer bijhoren! Ben er nog niet, maar ik ga weer een van de betere dames van de Loopgroep worden!!
SuperTalentje...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten