En alweer twee lekkere trainingen afgewerkt. Eigenlijk drie als je de krachttraining van maandag meerekent. Toen goed mijn best gedaan, zelfs misschien iets te goed, want had wat last van de bovenbeenspier. De oefeningen die we gezamenlijk nog aan het einde deden kon ik niet allemaal meedoen, waaronder de squad. Die was gevoelig bij uitvoeren. Hmm.
Dinsdag weer bij GJ gelopen in een grote groep toppers. Stuk voor stuk. En wat heb ik weer gelachen, heerlijke droge humor. Inlopen ging prima, kon het al beter bijhouden als de eerste keer. Na de warm-up eerst nog wat ins en outs langs het kanaal. Pfft, dan loop ik wel helemaal achteraan hoor, wat een tempo's. Vervolgens het programma, een rondje rond het scoutinggebouw aan de Esdoornstraat, 670 meter om precies te zijn. Vier tempo's DL 1,2,3 en interval. Kon nu mooi meelopen, loop wel achteraan, maar zo voelt het niet. Prima mijn tempo's afgewerkt, kon goed verschil aangeven tussen de vier tempo's. En als toetje... nog een 1K op maximaal... Maar ik heb het gered, met de grotere pas en de betere armzwaai kwam ik op 5:07, niet gek al zeg ik het zelf, zo op het einde van een training.
Omdat ik mezelf wil wennen aan 4x in de week lopen heb ik vanmiddag nog een training van Joop en zijn Prolooggroep meegepakt. Weer een uur aan de bak, zij het op een rustiger tempo. Wat krachtoefeningen gedaan en als programma een minutenloopje door het park, met evenzoveel rust tussendoor. En het liep weer lekker... Voldaan onder de douche en zometeen lekker languit op de bank in de rust.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten