donderdag 3 februari 2011

En al weer een week voorbij! Het gaat erg snel met de tijd. Ondertussen al 5 trainingen afgewerkt en naar de sauna geweest. Helemaal alleen (de sauna dan), lekker ontspannen op zaterdagavond.
Vrijdagmiddag een langzaam duurloopje gedaan en zondag een 5*1000m training. Maandag krachttraining en dinsdag bij de Loopgroep. Dit keer weer bij Atte, rondjes van 550 meter. Ging erg lekker. Vanmiddag op de baan getraind, 3 series van 100-200-300-400m. Wel zwaar, maar tempo lag goed.
Vanavond sportmasseur en dan ben ik klaar voor zondag, laat maar komen de 8km!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten