Pffft, al met al niet zo'n lekkere week. Vermoeid en in mijn hoofd is het weer eens een chaos. Mijn lijf voel ik nauwelijks functioneren en doet maar wat. Ik wil controle over mezelf!!!
Laat ik bij het begin beginnen. Zondagochtend vroeg uit de veren. Tien voor acht zat ik al op het fietsje richting Kalverdijkje. Daar present gemeld en lunchpakket in ontvangst genomen. Kritisch als ik ben zijn alleen de Mars en AA-drink interessant, de rest hoef ik niet. Ook geen (oplos-?)koffie in de bus, liever wat water. Gelukkig voor mij had Donald genoeg krentebollen bij zich en ook in de schouwburg was ik zo slim om voor de meute aan het laatste bruine broodje te kopen. Rond 11.15 uur Roelof en Donald bij het startvak afgezet en uitgezwaaid. Weer terug naar het theater waar ik hier en daar nog even heb staan kwebbelen. De grote groep ging naar het startvak en ik richting de koffie en mijn puzzelboekje. Even een uurtje voor me alleen. Lekker.
Toch sneller dan gedacht is het tijd om de finish op te zoeken om te zien of Donald en Roelof hun doelstelling van 01:22:59 zouden halen. Ineens zie ik Donald alleen aan komen lopen. Met een vette knipoog van mij komt hij in 01:23:nog wat over de finish. Weddenschap niet gehaald maar wel een PR. Krijg je er van als je van te voren al koekjes haalt... Roelof finishte 100 meter achter Donald. Die had het even zwaar gehad onderweg.
Waar was ik gebleven? Bovenstaande heb ik afgelopen woensdag al eens geschreven geloof ik. Kun je nagaan waar mijn controle is, helemaal foetsie. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb heerlijk gelopen, de benen gingen prima alleen de conditie is er nog niet. Uiteindelijk liep ik 8km in 0:42:02, uiterst tevreden!!
Komende week weer een nieuwe week met nieuwe kansen...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten