Vanavond maar weer eens een stevige krachttraining gedaan. Veel oefeningen voor het hardlopen. Daarna zijn de buikspieren weer even aan het werk geweest. Morgen weer bij de Loopgroep lopen, met mijn eigen lieve maatjes mee en woensdag weer met de Prolooggroep. Donderdag rust en vrijdagochtend nog even een kort duurloopje. Toch nog even wat doen voordat we 2x6 uur in de auto zitten naar Zwitserland. Ik neem mijn loopspullen maar mee, er ligt niet overal sneeuw waar we heen gaan. Wel op de pistes, dus we kunnen skiën, maar voor hetzelfde geld kan ik ook even lopen. Zou wel even leuk zijn, kan ik de conditie bijhouden.
Nu eerst maar even een lekkere nacht draaien...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten