Wintersport... gevaarlijk of niet?
Zou het zo zijn dat wintersport, skiën dus, gevaarlijker is voor de één dan voor de ander? Hoe komt het toch dat ik (bijna) elke week skiën met een blessure uitval, ofwel de les niet afmaak omdat ik het te eng vind? Geen van mijn reisgenoten heeft ooit het skiën moeten staken omdat ze geblesseerd waren. En ik? Ik wel, tot 2 keer toe zelfs. Dit keer heb ik zelfs een Frans ziekenhuis van binnen gezien, inclusief echografie en röntgenfoto's. Resultaat: niet nader genoemd aantal gekneusde ribben. Alstublieft mevrouw hier hebt u een recept voor pijnstillers met codeïne, medicijn tegen longonsteking en een darmstimulerend middel (vanwege de spierverslappers)... Farmacie is om de hoek...
Gelukkig overkwam me dit pas op de allerlaatste dag dus heb (bijna) niets hoeven missen van deze week. Maar leuk allerminst, en het geeft nog verrekte veel pijn ook nog! Voorlopig nog maar even niet meer skiën, het is tenslotte ook nog lang geen december!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten