Wat een hinderlijke blessure... Gekneudse ribben! Nooit geweten dat het zo pijnlijk is. En ineens hoor je van alle kanten mensen die ook ooit hun ribben gekneusd of gebroken hebben gehad. En op Internet ook steeds dezelfde kreten: geen daadwekelijke behandeling en moet/gaat vanzelf genezen al zal het een tijdje duren. Ondertussen gaat het dagelijks leven wel gewoon verder. De auto pakken om naar werk te gaan (gelukkig zijn auto's zonder stuurbekrachtiging haast uitgestorven...), fiets pakken om naar school te gaan, boodschappen tillen en natuurlijk mijn dochter verzorgen. Huishouden doen, dus was ophangen, stofzuigen, bedden opmaken enzovoort. En alles wat je doet is pijnlijk. Gelukkig bestaan er pijnstillers die het wat draaglijk maken. Zonder kan ik nog echt niet.
Eigenlijk is het na een week al minder pijnlijk en denk ik er steeds minder aan. Ik lig al beter en lekkerder in bed, kan me beter aankleden en op de bank zitten gaat nu ook prima. Op het werk heb ik niet zo veel last van, omdat rechtop zitten niet zo'n probleem is. Vandaag wandelend naar de winkel geweest, even weer in beweging. Morgen weer een rondje, als het weer van het mooie weer is, is het zeker geen straf. Nou ja, had liever mijn rondje gelopen in een rustig duurlooptempo... Grrr

Geen opmerkingen:
Een reactie posten