maandag 7 maart 2011

Er moet maar weer eens wat gebeuren, dat stilzitten omdat je gekneusde ribben hebt... Ish voor watjes!! Asperine er in en gaan! Naar de sportschool wel te verstaan, aan lopen waag ik me nog niet. Of zal ik straks stiekum nog even op de loopband stappen??? Nou vergeet het maar, er werd goed op me gelet of ik niet teveel deed. Wat een onzin, ben toch niet gehadicapt? Heb wat cardiotraining gedaan, 15 minuten rustig fietsen, 5 minuten op de stepper, nog steeds geen belemmeringspijn. Wel pijn natuurlijk, maar dragelijk. Als afsluiter nog 15 minuten op de crosstrainer, dit keer met de armen statisch op de dwarsbalk, dus niet op die bewegende handvaten (voor de leken onder ons). Aan het einde van de training nog even op een matje gelegen en wat stabiliteitsoefeningen geprobeerd. Je raadt het al: dat ging dus nie... Ben voor het einde van de les maar gaan douchen, even in mijn eentje de teleurstelling wegspoelen onder de douche. Viel  me tegen om weer bezig te zijn, vooral de pijn aan het einde van de les en na het douchen. Bleh, kon wel janken, dit gaat nog lang duren... Gelukkig stond er een bakkie troost klaar dus heb me weer kunnen opladen en zie het weer wat zonniger in. Cardio-fitness blijven doen, dan zakt de coditie tenminste niet weg. En voordat ik het weet...
is het weer morgen! Nieuwe ronde en nieuwe kansen op revalidatie!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten