woensdag 23 maart 2011

Wat een heerlijk weer, de lente is aangebroken! Heb al weer in de korte broek kunnen lopen. Voelt altijd nog beter als in een lange tight (vooral als ze steeds afzakken). Heb een set nieuwe broekjes gekocht, een korte thigt met daaroverheen een vlinderbroekje. De korte tight in een fluorescerende kleur, te weten roze en groen. Bijpassende kleur shirt erbij en Frouk staat er weer gekleurd op! En de broekjes zitten heerlijk, en ze verhullen het eea. Is ook geen ramp. Tijdens de Merenloop heb ik de roze al geprobeerd en zondag was het de beurt aan de groene.
Afgelopen donderdag op de baan getraind, 12*200 meter. Nadruk lag op techniek en daardoor ging het tempo ook omhoog. Gaf een heel goed gevoel. Zaterdagochtend in alle vroegte al mijn duurloop(je) gedaan. Wekker op 06.00 uur, lenzen in, aankleden, glas water en om 06.20 uur stond ik al buiten. Een heerlijke ervaring, veel vogels gehoord (niet gezien, het was mistig), hazen en fazanten gezien en een man met hond (Bareld natuurlijk, wie anders...). Lopen zelf ging wat moeizaam vanwege darmklachten, maar ik heb 50 minuten volgemaakt. Ben langs de manege gelopen, Hempens, oversteken naar Blauw Wit, richting Incassade en onder de brug door langs het kanaal weer terug.
Zondagmiddag weer de loopschoenen aangetrokken en wat versnellingen geprobeerd, heb 10*400 meter gedaan. Wel op tempo maar niet uitputtend. En weer die man met hond tegengekomen... Weer terug thuis voelde het supergoed. Twee keer vlak achter elkaar trainen ging goed, geen last van spieren etc.
Maandagavond was het weer tijd voor cardiotraining en weer een beetje kracht. Samen met Martha en Roelof een hilarische oefening gedaan voor de stabiliteit. Roelof en core-stability is nog niet zo'geweldige combi. Verder me bezig gehouden met cardio. Na de training nog de bovenbenen laten masseren en die voelden wondergoed aan, niet verkrampt of hard. Goed teken!!
Ondertussen gaat het eetpatroon ook beter worden, uit de paar boeken die ik lees/verslind heb ik goede tips overgenomen. Ik ben helemaal op de goede weg!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten