De kop is er af, de eerste stappen zijn gezet!
Afgelopen dinsdag voor het eerst weer met de groep mee. Naar de Groene Ster, daar ben ik lang niet geweest! De groep was weer leuk aanwezig. René gaf training deze keer. Het inlopen ging aardig pittig, ik hoorde het van meerdere kanten, dus het lag niet aan mij zoals ik aanvankelijk dacht. Bij de witte hokjes wat oefeningen doen, beetje rekken en strekken. Deel 1 van het programma was 10*200mtr. Al gauw had ik in de gaten dat 10* voor mij wel wat teveel van het zotte zou zijn, dus ik heb het bij 8* gelaten. Daarna ging het programma verder met 4*400mtr. Ik heb het wederom bij een rondje minder gelaten, 3* was goed genoeg voor mij. Tempo lag ook ietsiepietsie lager, kniesoor die daar op let. Dat trekt ook wel weer bij. Uitlopen ging goed, veel aanspraak dus we waren er zo maar. Al met al weer lekker pittig getraind.
Woensdagavond even onder handen genomen door de sportmasseur, de kuiten en hamstrings stonden best wel strak. Beetje losgemasseerd en ik kan er weer 2 weken tegen.
Donderdagmiddag zouden we op de baan 1000tjes gaan lopen maar Joop moest afbellen. Heb dus in mijn eentje 1000mtrs gedaan, in Zuiderburen op het lange fietspad. Lang, recht stuk met wind tegen (en wind mee op de terugweg). Mentaal vond ik het zwaar omdat het 6* hetzelfde stuk was, lang en recht. Maar fysiek was het ook zwaar, heb naar mijn gevoel niet al te hard gelopen. Geen klokje om dus het was puur op gevoel. Was blij dat de 6e keer voorbij was. Beetje dribbelen naar huis, beetje wandelen, ik was best wel moe!! Nu, 2 uurtjes later voel ik me wel redelijk, merk dat ik wat gedaan heb maar heb ook genoeg energie over voor de rest van de avond. Voel me wel lekker!
Op naar zaterdag, duurloopje van 60'. Nu al zin in...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten