Zo ziet afzien er dus uit...
Wat was het zwaar afgelopen zaterdag tijdens de Langste straat van Nederland loop. Warm en af en toe wat wind. De foto is genomen tijdens de laatste kilometers, ik was werkelijk waar kapot, ik val hier bijna om. Ben diep gegaan en heb zelfs stukken moeten wandelen, dat gebeurt me (bijna) nooit!Wel eningszins gefrustreerd kwam ik richting de finish. De 10km was 45' na de 30km gestart, dus van de klok moesten we 45' aftrekken. Onderweg hield ik mezelf voor dat ik binnen de 1:45:00 op de klok binnen wilde zijn. Maar het werd zelfs 1:48:27, dus eigenlijk 1:03:27 gelopen over 10km. Lang geleden dat ik dat voor elkaar kreeg...
Achteraf bleek (natuurlijk) dat de afstand niet precies 10km was maar 10,6km of zelfs 11km. Maar dan nog...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten