woensdag 13 juli 2011

En ik dacht dat ik wel "even" een stukje kon meelopen met de marathonploeg... Dat heb ik geweten! We liepen tegen de 10 in het uur... en ik kon het niet bijsloffen! De combi 10km/uur en de afstand is nog wat te gek voor mij. En nu blijkt dat ik nog naweeën heb van de stuitering van de trap. Het begint te trekken in mijn rechterbil en trekt naar mijn stuitje toe. De training van gister in Camminghaburen heb ik dan ook niet volledig afgewerkt, ik heb heel wat rondjes gesmokkeld, niet meegedaan. Wilde me niet forceren en het was gewoon pijnlijk. Was blij dat we bij de sporthal waren.
Via Twitter kreeg ik reactie van Hero (RC058) dat ik misschien iets niet goed doe, zou maar even met de trainer moeten overleggen als ik nu nog steeds last heb... Tja, en dan ga je nadenken, hij heeft ook wel gelijk, er gaat hier iets niet goed. Ben ik te snel weer begonnen, te vaak en teveel? Te lange afstanden? Ik heb een keurig schema maar ik heb daar nog niet veel naar gelopen. De duurloopjes op zaterdag komen niet uit de verf, er is steeds weer wat waardoor ik niet aan de lange duur kom. Op donderdag wel lange duurlopen, vaak langer dan 14km maar in een snel/hoog tempo voor mij, ik moet harken om bij te blijven. Loop constant achteraan. Geeft aan de ene kant geen prettig gevoel maar ben wel blij dat ik er weer bij ben.
Of hou ik mezelf voor de gek? Ik sukkel steeds achteraan bij de Toppers van de Loopgroep... Hoor ik daar wel? Verg ik dan niet teveel van mezelf? Feit is dat ik denk dat ik beter ben dan ik daadwerkelijk ben (hoe zeg ik dit nou weer). Heb een te hoge pet op van mijn prestaties is misschien duidelijker uit te leggen. Kom steeds weer mezelf tegen. Mis een stukje motivatie en begeleiding, ik pruts maar wat aan. Niet zo slim van mezelf. Gelukkig gaan we eind volgende week op vakantie, mooi moment om te bezinnen hoe ik nu verder ga lopen. Wel weer cliché he? Vakantie nodig om te bezinnen op wat je zou moeten gaan doen...

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten