maandag 4 juli 2011

Heb ik zaterdagochtend om 11 uur een goed voornemen (OK, een goed plan, voornemen kinkt iets te "Oud en Nieuw"-achtig, heb geen slechte gewoontes die ik af moet leren) stuiter ik vervolgens de trap af.... Auwww, pijn aan mijn elleboog (beetje blauw) en pijn aan m'n kont en enkel... Heb vanaf dat moment met spierpijn gelopen, zelfs in mijn nek. Heb het lopen maar even afgezegd voor mezelf, geen duurloopje zaterdag en zondag gedaan. Vandaag gaat het wel weer de spierpijn is over. Ik pak morgen bij de Loopgroep de draad wel weer op...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten