zaterdag 8 oktober 2011

Tja en wat eet je dan voor de lunch? Flesje bronwater (goed begin...), dubbele Twix en suikerwafel... (geen goed einde). Ik wordt weer in de mailing genomen door mezelf, ik kan het lekkers niet laten staan als ik alleen thuis ben. Zo stom van mezelf, ik begrijp me niet!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten